Location,TX 75035,USA
+1234567890
info@yourmail.com

Процедура вирішення спорів

ТОВ «ІНОЛ-ЕНЕРДЖІ»

Всі спори та суперечки, що виникають між Постачальником та Споживачем, вирішуються шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».

Особа, відповідальна за врегулювання спорів:  Директор ТОВ «ІНОЛ-ЕНЕРДЖІ» — Подвезенний Євген Валерійович

Контактна інформація: 61045, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШЕКСПІРА, будинок 16, приміщення 46-3, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, за телефоном +38 (044) 586-61-75, або на електронну пошту: inolenergy@meta.ua

Графік роботи: Понеділок — П’ятниця: 9:00 – 18:00

Обідня перерва: 13:00 — 14:00
Субота та Неділя: вихідні дні

Порядок надання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду.

Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:

61045, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШЕКСПІРА, будинок 16, приміщення 46-3,

Графік роботи: З понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, за телефоном +38 (044) 586-61-75, сб — нд вихідні, обідня перерва 13:00 — 14:00

Або на електронну пошту: inolenergy@meta.ua

Для отримання додаткової інформації та консультації можна звернутись по телефону: +38 (044) 586-61-75

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.